Dyrepass
Betalinger og refusjoner
Her er en oversikt over vår betalingsprosess og avbestillingsprosess.

Bestilling gjøres ved at du sender forespørsel til verten du ønsker å kjøpe tjenester av. 

Verten har tre valg:

  1. Bekrefte forespørsel din. Du vil da få tilsendt en e-post med betalingsinformasjon. 
  2. Avvise forespørsel din. Det kan være ulike årsaker til avvisning. Forsøk med en ny vert.
  3. Ikke gi respons. Verten vil da miste sin rangering på siden og havne helt bakerst i søkeresultatet. 

Når verten bekrefter forespørselen din, vil du bli bedt om å oppgi betalingsdetaljer via nettsiden vår. Totalbeløpet for bestilingen vil bli reservert på kortet ditt, og beløpet trekkes først fra din konto etter at oppholdet er fullført.

Tjenesten er fullført: Dyrepasseren får betalt for oppholdet. AniPorts formidlingsgebyr for den aktuelle tjenesten blir fratrukket før utbetaling. 

AniPorts betalingsprosess er nå automatisk og verken vert eller kunde trenger å bekymre seg for pengene sine. 

Refusjoner

AniPort krediterer innbetalt beløp ved avbestilling innenfor den enkelte verts avbestillingsfrist. Du finner reglene for den aktuelle vert på deres profil.